Ookeani tagune liiga (NBA)

Üleüldine korvpallijutt
Kasutaja avatar
Soho
Kasutaja

Re: Ookeani tagune liiga (NBA)

Postitus Postitas Soho »

343rg1z3r kirjutas:
Soho kirjutas:Eks aega on ka , et läbirääkida .. täna alles 1 juuli .. hooaeg peaks hakkama alles okt. lõppus... Ma arvan , et selle aasta sees ikka saab ka hooaeg alguse :)
Durant vähemalt loodab , et ükski mäng ei jää mängimata järgmisel hooajal :)

http://sports.yahoo.com/nba/news?slug=ap-thunder-durant" onclick="window.open(this.href);return false;
hooaeg algab ja oktoobri lõppus, aga hooaja eelsed ettevalmistused on vaja suvel ära teha, mida ei saa oma kodusaalis enam teha ja pmst kõik see asi seisab, durant on vist ainuke kes on nõus mingi aeg ilma palgata mängima ma arvan kuna ta loodab et mängitakse ikka 82 mängu.
Selle eest treenivad enamus mehi individuaalselt personaalsete treeneritega ja treenerid oma grupiga samuti töötavad , vähemalt Lakersi Facebook kontol selline info liigub :)

Ja nii palju , kui ma aru saan siis ,, treenerid saavad ikkagi mängijatega trenni teha .. ainult , et ei tohi klubi saalis teha ja klubi omanikega ei tohi kokku puutuda..
Kasutaja avatar
Mihkel111
Kasutaja

Postitus Postitas Mihkel111 »

Ühe NBA mängija kirjutatud paari aasta vanune artikkel:
Lockout? We'll go to China

THERE ARE A LOT of reasons the NBA should do everything in its power to avoid a lockout. But in my opinion, one stands out above the rest: Lock the players out and we'll leave, a lot of us, to play overseas. And many of us won't come back.

The recent trend of NBA-worthy players electing to play abroad won't go away. The rest of the world has a pretty decent standard of living, you know. Even in developing countries like China we can find some of the luxury we're used to, plus all the benefits of living in a new and exotic place. (Hey, even pro athletes are tourists at heart.)

Another thing is how forgiving many of the foreign leagues are toward the NBA's problem guys. Turkey (where Allen Iverson has been) and China (Stephon Marbury) won't be the last basketball-loving, star-starved nations to roll out a welcome mat for our troublemakers.

Money plays a big role too. I heard some Russians offered LeBron $30 million! Factor in favorable exchange rates, lower taxes, shoe deals and stuff, and there's a whole lot of money out there for the taking.

But the biggest reason for what will be mass defections to foreign leagues is what that will provide to our game. Let me tell you American basketball's dirty little secret: Our coaches are terrible. And not just in the NBA. Coaches across the whole game stink -- high school, AAU, college. They've grown fat on our natural athletic abilities, and they've gotten lazy. Nobody coaches fundamentals anymore. We might as well rename the NBA the AABA: African-American Basketball Association. (I'm black, by the way.) It's basically a very talented street-ball league. Americans simply can't dribble, pass, work the post or shoot the rock as well as our foreign counterparts, like Dirk Nowitzki. And their coaches get the credit for that.

Overseas, coaches still drill their players in the fundamentals and teach them how to play the game. A guy like the Pistons' Chris Wilcox -- who can barely dribble or shoot after all these years -- simply wouldn't slip through the cracks over there. Had he grown up in Europe, Wilcox, with his size and athleticism, would be a serious force. Players are beginning to realize that if they go overseas, even for a season, they'll come back with more skills, and that translates into greater success and better contracts back here.

I'm a big-name veteran, so my situation is a little different from Chris'. But if there's a lockout, I'm going overseas. A lot of guys are telling me they'll do the same. I've even heard a few top-10 stars, including Kobe and LeBron, are open to the idea. Whether or not those guys go, I predict that at least 15 percent of the NBA will be playing somewhere else if we call off the season. And some of them will stay there.

And while I'm making predictions, here are a few more: Within the next 10 years...
1. The NCAA will suck. Thank Brandon Jennings for that. He skipped college for the Italian league, and now he's one of our top guards. More young ballers will follow his lead and get their educations later. Why work for free and let a school earn millions off you if you don't have to?

2. China will be NBA-lite. Each Chinese squad will have at least two former stars on it. Their ball is good, their contracts are generous, their people are friendly -- and a lot of them want to buy our shoes.

3. The NBA will have a five-team Euro division. It's one of David Stern's best ideas.

4. Half of every NBA roster will be foreign. Our players' association would probably push for more rules like the ones we see over there -- no more than two imports per NBA roster -- but it's inevitable. And that's fine because ...

5. The NBA will enter into a Golden Age. Basketball evolves. From its white-boy roots, it has incorporated style from the streets, as well as Europe. American ballers have to continue to adapt or risk becoming obsolete. Our big men will be the first to go. Tomorrow's bigs will look more like the Gasol bros. I get goose bumps imagining Dwight Howard with some of Pau or Marc's skills.

And I can't wait to play against them ... in Beijing.
Kasutaja avatar
Mihkel111
Kasutaja

Kasutaja avatar
tonii
Kasutaja

Postitus Postitas tonii »

Oli ka aeg.
Kasutaja avatar
Soho
Kasutaja

Postitus Postitas Soho »

Saab nüüd rahulikult nba 2k12 online-s mängida ilma yaota :D:D
Kasutaja avatar
Mihkel111
Kasutaja

Kasutaja avatar
343rg1z3r
Kasutaja

Postitus Postitas 343rg1z3r »

ei tea kas wade ka euroopasse tuleb lock outi ajaks? huvitav oleks näha teda euroopas mängimas, kõige põnevam oleks see kui ta kalevi vastu mängiks vtb liigas või veel absurdsem kui ta kalevis mängiks :D
Pilt
Pilt
väike-tamma
Kasutaja

Postitus Postitas väike-tamma »

343rg1z3r kirjutas:ei tea kas wade ka euroopasse tuleb lock outi ajaks? huvitav oleks näha teda euroopas mängimas, kõige põnevam oleks see kui ta kalevi vastu mängiks vtb liigas või veel absurdsem kui ta kalevis mängiks :D
http://basketball.realgm.com/wiretap/21 ... g_Overseas" onclick="window.open(this.href);return false;
slick rick
Kasutaja

Postitus Postitas slick rick »

343rg1z3r kirjutas:ei tea kas wade ka euroopasse tuleb lock outi ajaks? huvitav oleks näha teda euroopas mängimas, kõige põnevam oleks see kui ta kalevi vastu mängiks vtb liigas või veel absurdsem kui ta kalevis mängiks :D
dreamer
Kasutaja avatar
tonii
Kasutaja

Postitus Postitas tonii »

Eks nad kõik räägivad, et nad mõtlevad Euroopas mängimise peale. Reaalsus on aga see, et sandikopikate eest ei tule keegi siia rassima.
Kasutaja avatar
Mihkel111
Kasutaja

tonii kirjutas:Eks nad kõik räägivad, et nad mõtlevad Euroopas mängimise peale. Reaalsus on aga see, et sandikopikate eest ei tule keegi siia rassima.
Kui oleks kindel, et nad terve hooaja siin mängiksid, makstakas neile ka kõvasti rohkem.
Kasutaja avatar
Soho
Kasutaja

Postitus Postitas Soho »

tonii kirjutas:Eks nad kõik räägivad, et nad mõtlevad Euroopas mängimise peale. Reaalsus on aga see, et sandikopikate eest ei tule keegi siia rassima.
Vaevalt nad terve aasta üldse ei mängi siis , kuiu lock out terve hooaja ära peaks rikkuma..
Kasutaja avatar
MrKilp
Kasutaja

Postitus Postitas MrKilp »

hooaja schedule välja antud siis. November 1 peaks esimene mäng olema ja esimene mäng on Chicago Bulls @ Dallas Mavericks
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Egert
Kasutaja

Postitus Postitas Egert »

Esimene Heat-Dallas mäng siis jõulude ajal. Kurat ootan, et lockout kähku läbi saaks :D
jyrgen
Kasutaja

Postitus Postitas jyrgen »

Egert kirjutas:Esimene Heat-Dallas mäng siis jõulude ajal. Kurat ootan, et lockout kähku läbi saaks :D
regular seasonis on ju viimased 18-20 mängu dallase kasuks jäänud :D ma ei ootaks.. :D
Vasta