Vormel1
Re: Vormel1
Korjus oli 9 aastat koolivend mul, kõva kutt... minu usun ja loodab ,et tema jõuab küll üks päev formel 1te!
Re: Vormel1
Täitsa pekkis... Hamilton jälle seinas. Oli teisel kohal, aga eelviimasel ringil rehv läks.
- Kalev4ever
- Kasutaja
- Postitusi: 2728
- Liitunud: 28 Juun 2008, 19:03
- Asukoht: Paide
Re: Vormel1
Kuuldavasti olevat olnud jälle väga igav sõit.
Ma olen pmst juba loobunud F1-e vaatamisest. Tulemused vaatan pärast üle, aga vaatamisel enam mõtet ei näe paraku.
Ma olen pmst juba loobunud F1-e vaatamisest. Tulemused vaatan pärast üle, aga vaatamisel enam mõtet ei näe paraku.
Fear the prophet!
Re: Vormel1
Sama siin...peale Räikkoneni äraminekut on see suht igavaks läind.Kalev4ever kirjutas:Kuuldavasti olevat olnud jälle väga igav sõit.
Ma olen pmst juba loobunud F1-e vaatamisest. Tulemused vaatan pärast üle, aga vaatamisel enam mõtet ei näe paraku.
Re: Vormel1
asi pole selles et põder ära läks vaid selles et enam ei ole kütte lisamist mis annab palju juurde.
Re: Vormel1
jah see kütuse lisamine on suure osa põnevusest ära võtnud.
Re: Vormel1
Ei leia sobivat raadiot
Re: Vormel1
Vormel on uskumatult igavaks tehtud, suutsin vaid 5 minutit vaadata!
Re: Vormel1
see ju monaco ringrada, see oli teada, et seal möödasõita lihtsalt ei olegi võimalikzero0 kirjutas:Vormel on uskumatult igavaks tehtud, suutsin vaid 5 minutit vaadata!
Re: Vormel1
asi on selles et kui võeti ära kutuse panemine on asi palju igavamaks muutunud kahjuks:( parim f-1 oli ikka 80 ja 90-dad
Re: Vormel1
Tore, kui on keegi, kes neid aegu veel mäletab.Eepica91 kirjutas:asi on selles et kui võeti ära kutuse panemine on asi palju igavamaks muutunud kahjuks:( parim f-1 oli ikka 80 ja 90-dad
Täna suutsin sõidu peaaegu lõpuni vaadata, kuigi tagantjärele tuleb tunnistada, et ma poleks just eriti paljust ilma jäänud, kui ma oleks hoopis midagi muud teinud samal ajal.
Re: Vormel1
Kütuse tankmine boksipeatuse ajal võeti kasutusule aastal 94, seega ei saa väita selle kaotamine on mõjunud halvasti f1 huvitavusele. Pigem on see aidanud hoida vahed väikesed. Samuti on uus punktisüsteem kõvasti kasu toonud. Uute reeglite tekkimine ja olemasolevate muutumine on põhjustanud olukorra, kus üks või kaks tiimi on suutnud selle paremini ära kasutada, mistõttu ülekaal on võimas. Üks peamine eesmärk on siiani olnud kulude vähendamine ja suurte autotööstuste toomine tagasi F1-te. Sellised naljatiimid nagu HRT ja Virgin ei tõsta F1 huvitavust. Enam ei ole tähtis enam omada kõige võimsamat mootorit vaid parimat kooslust üleüldse. Tõstetud on ka sõitja tähtsust võrreldes eelmiste aastatega. Lõppude lõpuks tuleb märkida, et võitlus tipus on tihedam kui eelmistel aastatel. Monacost ei saanudki eriti põnevat sõitu oodata. Selle eest oli väga põnev kvalikatsioon.Eepica91 kirjutas:asi on selles et kui võeti ära kutuse panemine on asi palju igavamaks muutunud kahjuks:( parim f-1 oli ikka 80 ja 90-dad
Re: Vormel1
nalja mees:) enne sõideti sinu arust ilma kütteta jah:P mine magama:) sa oled ikka väga totu:)
Re: Vormel1
Issand jumal . Ei, enne olid kas lühemad võistlused või siis suurem paak. Ma ei ole fakte uurinud, aga see oleks nagu suht obvious või nii? Mika salo minu mäletamist mööda sõitis siin ~10 või nii aastat tagasi oma tyrellil ka ühe võistluse ilma kütusepeatuseta. Igatahes valusa laksu said sa järjekordselt oma lollusest tagasi.Eepica kirjutas:nalja mees:) enne sõideti sinu arust ilma kütteta jah:P mine magama:) sa oled ikka väga totu:)
(Y)
Re: Vormel1
Tuleb nentida, et jube igavaks on see F1 aetud: tahaks näha suuri kiiruseid ja võimalikult kaasaegset tehnikat (mitte kõige odavamalt kokku pandud autot), lisaks ka taktikamänge. Praegu on kõik vastupidi. Ei saa mina aru, miks oli see tankimine vaja ära keelata, see on absurd!